söndag 4 november 2007

Nordan vind


Idag blåser det snålt från norr. Sambon är ute och vårdar bilen. Han hade tänkt att börja vaxa den inför vintern men det är för kallt. Själv har jag börjat dagen med att färga håret. Känner mig mycket nöjd den här gången. Håret är visserligen mörkare än någonsin men jag är skit nöjd.


Igår var jag och annan mamma och städade sporthallen. Som medlem och aktiv i GAIS har vi föräldrar ansvar för att städa sporthallen på helgerna. Nu i november är det vi som har barn i 4-5 års gymnastiken som ska städa. Så i går morse vid kvart i sju moppade vi alla omklädningsrummen och hela hallgolvet. Jag kan inte fatta hur det kan bli så mycket skit på ett dygn. Hallen städas varje dag och ändå blev det en hel svartsopsäck med damm och skräp.

2 kommentarer:

SVEND sa...

Hej!
Sveeny is very excited because he will meet Oscar this weekend ;)
He´s asking me everyday that we have to go to meet Oscar hehehe..
Well, see you soon!

SVEND sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.