fredag 11 september 2009

Hemma!

Ja här har ingenting hänt. Sitter fortfarande hemma och försöker få tiden att gå. De senaste 2 veckorna har känts lika långa som de 8 månader jag gått med bulan på magen.
I onsdags trodde jag att Nu är det dax..hade värkar från och till hela dagen, Oscar lämnades till farmor och farfar, när som helst skulle vi åka till Ryhov. Men tji fick vi. När kvällen kom och det var dags att försöka sova en liten stund. så klingade allt av. Jag sov mer eller mindra hela natten och vakande vid 6 tiden och allt var stilla. Lilla L i magen rör på sig som bara den men inte en endaste lite värk.
Christian har sagt hela veckan att det blir på fredag. I dag är det fredag och magen är stilla som en filbunke. Händer det något i dag så kommer det nog att ske med en "smäll".

3 kommentarer:

Emma sa...

Ja att renovera badrum är ju inte lätt, det är många val som ska göras. Det verkar som om jag får göra de flesta valen, gubben är inte så intresserad av inredning...
eller så kanske det är så att han vet att jag får min vilja igenom oavsett, ha ha!

Emma sa...

Min far däremot lyssnar han på, tack å lov vet han vad jag vill!! ha ha!

Ingen bäsing ännu?
Alla frågar, jag kommer ihåg det, telefonen pep hela tiden och det ringde stup i ett....

Tat lugnt å ladda med god mat!

Emma sa...

Näe, nu tror jag nog att nåt har hänt, här har inte bloggats på flera dar.....

Har det månne tro blivit bebis?