fredag 26 oktober 2007

Fredag


Så var äntligen vecka till ända. Är trött som bara den och jag känner tydligt att jag inte är i form ännu. Tog sista dosen på antibiotikan i går kväll och det känns bra. Skönt att den kuren är slut, magen börjar säga ifrån.
I kväll väntar ett glas rött och god mat. Sambon har lovat att överaska med middag när jag kommer hem.
Sitter och funderar på vad jag ska gör nu i helgen. Har de senaste helgerna tagit det lugnt och varit inom hemmets fyra väggar. Känner att jag behöver ut och se mig om. Kanske en tur till A6 skulle sitta fint på Söndag. Imorgon ska nämligen sonen på barnkalas så då kommer man ingen vart. Kalaset är mellan 11 och 13 , så när han kommer hem har halva dan gått.


Klockan är nu halv ett och jag har en stunds rast, 3 timmar kvar till HELG

1 kommentar:

http://dogblseogalalala.blogspot.com sa...

Suck! En underbar bild, blir sugen på ost, kex och druvor i kombination till det där röda på din bild.
Vi ses i morgon.
Lala