lördag 7 juni 2008

Grattis ditt Ego!

Ja idag fyller jag år. Hurra Hurra. Känner mig som 21 men vet att enligt födelsedatat är jag mycket mer. Skit samma. Huvudsaken är att man mår bra. I sinnet är jag 21 så det så.


Har i dag firat med tårta och några paket. Paket är något man aldrig blir för gammal för, inte jag i alla fall. Mor och far har varit här och även svärmor och svärfar. Pappa hälsade på för första gången på Rådmansgränd. Kul att han sen vi flyttade kan komma in hos oss. Idet gamla huset var det en omöjlighet pga. trappor och för smala dörrar. Men nu gick det bra att komma in med rullstolen. Välkommen tillbaka pappa!


Var på morgonen ute och tog en mycket skön promenad. Hittade då dessa underbara Blåklint. Kunde inte annat än att plocka några till kaffebordet. Men oj vad jag har nyst, så fort jag satte vasen på bordet så började jag nysa. Skit samma, jag får ta dubbel dos allergi medicin.


Tack för en underbar födelsedag!

1 kommentar:

SVEND sa...

Hej Kristina!
Grattis på födelsedagen!
Det är bra att fylla år på sommaren. ;)