söndag 22 juni 2008

Regn tunga skyar...


Ja i dag är himlen grå. Regnet kommer med jämna mellanrum. Sitter inne och kurar, hos svärmor. Ja här eller hos min svåger får jag hålla till om jag sak kunna blogga. Vår dator har fått stora skälvan. Man loggar in och allt verkar vara normalt. Sen kommer skrivbordet och alla ikonerna fram och så startar datorn om. Så håller det på tills att man väljer att stänga av. Vilket man gör ganska snart, om inte datorn vill ta en flygtur ut genom fönstret på 2:a våning. Ska fråga grannen som är datanisse om han kan ta en titt på eländet.

Sitter och väntar på mail svar från Lundegårdscamping. Har för en tid sedan slängt ut en massa stug förfrågningar ang ett par dagar i juli. Har fått svar från ett ställe utan för Varberg och har där en stuga bokad. Men har idag fått mail från Öland att de har en stuga ledig. Hoppas på detta då det vore kul att komma öster ut istället för väster. Som det annars alltid blir. Får jag nu svar att det finns lediga stugor så sticker jag, sonen och mor till Öland. Håll en tumme för detta..

Inga kommentarer: