söndag 1 mars 2009

Apstaden och badrummet = sant

Eller kanske inte riktigt. Men det är två av de saker vi har klarat av idag.
Vi kan börja med badrummet som nu är färdigt så när som på en spegel över handfatet. Vi är mycket nöjda. Tack Emil för att du så smidigt fixade rinnande vatten och avlopp till oss så här på söndagen!
Så nu till det här med apstaden eller snarare Monkey Town. Oscar har idag varit på barnkalas på leklandet Monkey Town. En av kompisarna på hans förskola samt en kille på min förskola har fyllt 6 år. Kul men mycket annorlunda kalas. Alla barn/gäster bjöds på hamburgare och pommes, saft, glass och godispåse. Samt fri lek i bollhav, rutchkanor, studsmattor, bilbanor och "pulkabacken". Det var en mycket trött och svettig kille jag fick med mig hem efter 2,5 h. Tror att han kommer somna fort i kväll.
Har idag inhandlat ett par mamma byxor. Magen växer så det knakar och jag kan inte få igen varken gylf eller knapp i mina vanliga jeans. Hur ska detta sluta med tanke på att jag bara är i 12 veckan?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Duschrummet blev jätte snyggt!
Har ni provduschat än?
Kram mormor