onsdag 30 januari 2008

Körigt...

Klockan är bara halv 7 och det har redan börjat köra ihop sig. Denna dagen kommer att vara intensvi så det räcker och blir över. Och det har redan börjat.'¨
Skulle maila över en schema kopia till en kollega, men då visar det sig att den kopian som jag har i datorn på jobbet inte är den rätta. Den uppdaterade finns i min dator hemma.SKIT.
Slutar tidigt idag, skönt kan ni tänka. Men inte idag. Slutar halv 2 och ska då hämta sonen, för att lämna honom hos farmor och farfar. Kvart över 2 ska jag vara hos frissan. Dagens sköna inlägg, 45 minuter ren avkoppling. Klockan 3 kommer mäklaren för att fota vårt hus. Vet inte om jag hinner hem i tid, så sambon för sticka ifrån jobbet. Inte nog med det. Klockan 4 ska jag till tandläkaren, 45 minuter av ren pina. Det känns som denna dagen aldrig kommer att ta slut, och den har precis börjat. Återkommer med en utvärdering senare, om jag överlever.......Puuh

Inga kommentarer: