onsdag 2 januari 2008

Snöööööö!!!!!!!


Så har årets första snö börjat trilla. Temperaturen är nu under noll och snön faller i stora flingor. Hoppas bara nu att det får ligga kvar.

Sonen har idag varit hemma med mig. Jag är snorig som bara den och har i em. meddelat jobbet att jag är hemma torsdag och fredag. Har inte en endast tiondel feber, bara skit snorig Känner mig lite bättre nu i kväll. Kan hända att det beror på överdosering av Otrivin och de två Panodil jag tog för två timmar sedan.

Just nu är det Bolibompa som visas på TV Sonen ligger och slö kollar. Han har varit ca. 2 timmar hos farmor och farfar i em. Skönt att vara för sig själv en stund. Speciellt när man inte mår 100. Tack farmor och farfar för att ni har sonen. Ibland oftare än vad man kan begära. TACK!

Inga kommentarer: