tisdag 18 augusti 2009

Barbamamma



Barbamamma känns som det rätt ordet för att beskriva hur jag känner mig just nu. Stor, rund, svart ( klädd i svart linne och svarta mjukisbyxor) och har ändrat form. Önskar bara att jag vore som den riktiga barbamamman att jag kunde ändra form ofta. Känns som den här lite runda formen har varit lite länge nu och skulle bra gärna vilja bli av med det rund...


Har bara en och en halv vecka kvar på jobbet sen väntar ledigheten. Hoppas lite på att jag hinner vara lite ledig innan det sätter igång.

Imorgon börjar Oscar förskoleklass. Han har gått på fritids i en och en halv vecka så han är ganska så inskolad på vad det gäller lokaler och personal. men i morgon börjar allvaret. Han ska börja skolan. var har min lille kille tagit vägen. Den lille killen som lärde sig krypa, gå, äta själv, lärde sig cykla mm, var tog han vägen. Han är nu en lång kille på 125 cm med storlek 32 i skor, men jag kan fortfarande "snuffsa" han i nacken och känna den där ljuvliga bebisdoften. Du kommer alltid vara min underbara Oscar. Älskar dig!


Oscar 11 månader..

Inga kommentarer: