söndag 3 februari 2008

Grått sol och åter grått

Jag kan knappt tro det, men solen har faktiskt glimmtat till vid ett par tillfällen idag.
Har börjat förbereda inför stundande semester. Tvättat undan allt i tvättstugan och kollat igenom lite kläder. Kom på för en stund sedan att jag nog inte har några vetiga skor att ta med till Spanien. Mina blå Foppatofflor duger nog inte att ha till sommarklänningen. Sommaren förra året bjöd ju inte in till några kvällar med klänning, så jag behövde inte några snyggare skor. Får ta en extra titt i klädkammaren i källaren om det finns något undan stoppat. Annars får sandalern duga..hm.
Sonen är för tillfället hos farmor och farfar. Han bjöd in sig själv på lek/middag. Och snälla som de är fick han naturligt vis komma. Få se när han behagar komma hem. Känner jag farmor och farfar rätt så är det sonen som bestämmer när bilen ska styra kosan till Skiftesvägen.

Inga kommentarer: