onsdag 6 februari 2008

Packad?!


Ja ett ord med dubbelt budskap. I mitt fall rör det sig nog om att packa en eller två väskor. Att bli packad är en senare fråga.
Har packat klart sonens väska. Min ligger fortfarande vidöppen och gapar efter mer. En eller två neccesärer ska ner och jag har ännu inte bestämmt mig för vilka skor som ska med. Kom på att 5 par skor på en vecka... låter lite mycket. Visserligen älskar jag skor och att byta skor. Men jag får nog tygla mig lite.
Känner mig stressad. Det är mycket som snurrar i huvudet just nu. Hus som ska visas, städas och piffas. Väskor som ska packas. fraktas och flygas, samt en miljon andra saker som jag "måste" göra. Magen säger ifrån med besked. En Pepcid Duo innan läggdags lutar det åt. Ska snart släcka lampan. Har en dag kvar att jobba sen har jag SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Till sist så ska jag på fredag kväll bli lite "packad". Ett eller två glas rött innan läggdags. Men då är jag i Spanien

Inga kommentarer: