söndag 24 februari 2008

Söndag


Ja hur var det igår i Tranås? Ja hur ska jag börja....mycket av kopplande. Det fanns två mindre bassänger. En med 34 gradigt vatten och en med 28 gradigt vatten. I den varmaste av bassängerna flöt vi runt ett bra tag och njöt av lugnet. Med ett flytetyg som närmast kunde liknas vid en ostbåge bakom huvudet så flöt vi runt som korkar. Jag hade beställt ett Kurbad. Jag hamnade i för mig det största bubbelkar för en person jag sett. Med jetstrålar på kroppen och Detoxolja i vattnet njöt jag till fullo. I den 26 gradiga bassängen fanns det en jetstråle som man kunde simma emot. SKIT JOBBIGT. Efter denna ansträngning kopplade vi av i bastun. Efter några timmars avkoppling så smakade set mycket gott med lunch. Badhotellet i Tranås kan varmt rekommenderas

Sitter just nu hos svärmor och svärfar och bloggar. Vi är nämligen utslängda tillfälligt. Visning av huset är andledningen. Hoppas det blir sålt nu.......

Inga kommentarer: