fredag 28 mars 2008

20 minuter till helg

Jag räknar ner. 20 minuter kvar till helg. Hade redan kunnat vara hemma nu, men kan inte hämta sonen riktigt än, han äter lunch. Det har varit en lugna dag på jobbet idag. 6 barn av 12 möjliga. Jag och min kollega har bakat med barnen , vilket var mycket uppskattat.
Ska snart hem och sätt mig och ringa till Länsförsäkringar. Vi måste teckna en till villaförsäkring. Tar över nya huset på tisdag. Men dubbla villaförsäkringar blir ingen större mer kostnad. 172 kr i månaden extra i 2 månader kan man överleva. Det är de andra extra utgifterna så som två lån som kommer att svida i plånboken ett tag. Men vi ska ju inte ha det så för alltid. Alla läsare önskar ja nu en skön helg. Själv ska jag nog börja röja i lite skåp och packa ner lite grejer. Det som är gjort är gjort. TREVLIG HELG!!!!!!

Inga kommentarer: