måndag 3 mars 2008

Ny månad nya tider ?

Så är vi då inne i den första vårmånaden. Vet inte om jag vågar hoppas på vår men visst känns det lite ljusare nu. Idag har termometern visat ynka 2 grader men solen har värmt våra vinter blek (vissa känner nog sig lite genomskinliga nu) anleten och man känner sig lite gladare.
Funderar på om jag ikväll ska motionera min förslöade kropp. Känner mig allmänt pluffsig efter min semester och har sedan hemkomsten inte kommit igång med mina kvällspromenader på allvar. Jag får nog ta mig i kragen och säga till på skarpen att "Nu får det vara nog."! Kommer man bara igång och går en sväng ett par kvällar i rad så kommer lusten tillbaka. Jag vet ju så väl att det är så gött och ta den där promenaden och man sover så gott om kvällen efter en rejäl runda.

1 kommentar:

SVEND sa...

Hej! Hur mår du?
Jag ska uppdatera min blog snart hehe, ...Jag har inte tid nu! därför jag började min svenska kurs 3 veckor sedan, så nu kan jag skrivar/pratar lite lite svenska...hoppas du kan förstår mig!
Jag måste öva svenska varje dag, så skriv mig på svenska! ;)
...Hemma pratar vi lite svenska med Lars och Svend, jag tycker om det!
Hur är det med Oscar och din man?
Här är vi frisk igen! Det är bra! hehe
Okej, vi hors!