tisdag 21 augusti 2007

Cykel


Sitter här och funderar på hur jag ska göra med sonens dagis tider. Måste nog få till ett schema ganska snart. Själv har jag ett sex veckors rullande schema. Farmor och farfar ska få hämta någon dag i veckan, men det blir nog färre dagar en tidigare. De kan behöva ha det lite lugnt på dagarna. Beundrar dem att de orka med grabben, ha kan vara ganska intensiv. I allafall när han är med mig. Han är inne i en period där han trotsar mig nått så fruktansvärt och med pappa är han en liten ängel.

Sitter här i mitt nya vardagsrum och njuter äntligen är det klart. Klart och klart vi har inget soffbord ännu men det ska väl komma ett ganska snart. Erik var och satte tapeten på fondväggen i går kväll, det blev skit snyggt.

Och så var det det där med cykel. Idag kom det två , för sambon ganska roliga kataloger, Biltema och Jula. I den först nämda hittade han en cykel för under 1000:-. Just en sån som han har velat ha länge. En oväxlad svart herr cykel till ett pra pris. Så nu i em har jag, snäll som jag är, varit inne i Jkpg och inhandlat en sådan. Så nu står pärlan i garaget och väntar på första turen.

Inga kommentarer: