onsdag 19 september 2007

Jag är Trött=(

Två nätter irad har jag nu sovit mindre än 3 timmar, och inte sammanhängande. I går natt hostade sambon nästan hela natten. Och nu är han sjuk igen. Tycker synd om honom. Jobbade en dag efter nästan en veckas sjukdom och är nu åter helt däckad. Så inatt har han åter hostat som bara den. Kl 3 inatt väckte han mig ( jag var nog redan vaken) han mådde inte bra, han kände sig illamående. Febern hade nu passerat 40 och han skakade som ett asplöv. Var tvungen att kolla blodsockret, men det var som tur var normalt, 6,3. Var orolig för att han åter igen skulla komma i socker koma.
Har idag ringt hem och pratat med honom, ska snart slå en pling igen. Längtar hem till min säng, sonen hämtas utav kära farmor och farfar så jag ska hem och vila!!!!

Inga kommentarer: