torsdag 13 september 2007

Lite körigt.


Idag är en så dag som det inte får bli för många av. Sambon är ju som sagt var sjuk så idag fick jag lämna sonen på dagis redan 6:15 för att hinna till jobbet innan 6:30. En kvart på morgonen gör ganska mycket även om man inte tror det. Han till jobbet i tid.
Slutar klockan 13 det vill säga om 40 minuter ( alla barnen sover så jag har lite dötid medan mina kära kollegor har rast) ska då hem och ta det lugnt med sonen för i em. ska det stressas igen.
Sonen börjar på barngympa kl 17, och jag har möte 17:15. Har pratat med gympaledaren om att jag bara kommer ställa in honom. Snabbt till jobbet. Sedan kommer nästa grej, vem hämtar på gympan, han kan ju gärna inte gå hem själv. Jo då har vi vår underbar farmor och farfar som hämta upp kl 18:00. Tack=) Hämtar sedan sonen hos dem när mötet är slut 19:00. Sen blir det sängen och godnatt!

Inga kommentarer: