onsdag 26 september 2007

Något nytt?


Ja har jag något nytt att berätta för er? Jag vet faktiskt inte. Vad hände igår? Jag var på studiebesök på Skärstad nya skola/förskola på kvällen. Det var väl trevlig och så men jag hade hellre lagt tiden på något annat mer givande. Alltid roligt och komma till andra förskolor och titta men en tisdags kväll mellan 18-20 är man inte så motiverad. För det första ville de ha synpunkter på sina lokaler, "Vad säger rummet"? Har ska man kunna veta det när man inte sett verksamheten igång?=( Och sen var det fika som i och för sig var gott. Hoppas nästa studiebesök är mer givnade. Föresten så kallades det inte för studiebesök utan Nätverksträff och då syftar det inte på datorer utan på att träffa våra kollegor i trakten....
Jag vet inte vad bilden har med det jag skrivit att göra menlite färg förgyller alltid tillvaron...

1 kommentar:

http://dogblseogalalala.blogspot.com sa...

Du fick ju med Barbalala på bild och som sagt lite färg förgyller ju tillvaron även om jag tror att det är hon som är grön. Lät logiskt eller.
Hälsningar från en snörvlande frusen kollega, som envist dyker upp i morgon.
Lala