lördag 29 september 2007

Tårta och Lasange


Idag har vi firat vår 4 åring med tårta. Mormor kom med paket från Habo. Han fick ett jätte stort alfabetspussel och en fin hemstickadtröja. Tur att mormor kan sticka så fina tröjor, jag kan men har inte tålamod till det. Skulle jag börja på en tröja nu skulle den nog vara klar när sonen blir myndig, med lite tur. Farfar kom bort på en bit tårta, tyvärr var farmor sjuk så hon fick stanna hemma, Krya på dig!!

Mormor stannade på lunch, Lasange med köttfärs och kantareller från Matlust. Tur att de har lust att laga mat, jag hade det inte.... och tårtan var i år från Haglunds. Det sägs ju vara bra att gynna de lokala affärerna och det har jag gjort ordentligt idag. Allt smakade mycket bra=)

Johnny och Emma bara så ni vet.... ni kommer att få igen. Titta på videon här nedan så kanske ni förstår Hahaha... Det tutar så ända in i...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Tack för god tårta och smaskig lasagne. Äpplene jag fick har blivit till en knäckig äppelkaka som jag nu ska ta till en kopp kaffe. Må så gott alla mina kära. kramar från mormor