fredag 11 juli 2008

Börjat packa


Så har sambon fått semester. Han är nu ledig i 4 veckor, men han skulle nog behöva det dubbla. Hoppas han kan koppla av ordentligt när vi är i Västervik.

Västervik ja.. vi sticker på söndag för 7 dagars sol och bad, med lite tur. Enligt SMHI så verkar vädret bra sön-ons. Hoppas prognosen stämmer.

Om jag har möjligthet så bloggar jag någon gång under veckan, annars får ni en resumé på söndag om en vecka. Ha en skön vecka för det ska jag ha. Jag säger som Ted Gärdestad. "Sol vin och vatten är det bästa som jag vet..." Jag Vin! så var texten från början men den ansågs stötande så bröderna Gärdestad fick snällt ändra till vind. Synd med tanke på att vin är så gott...

1 kommentar:

SVEND sa...

Hej Kristina,
Hoppas ni har en bra semester, och vädret ger er en fin solbränna ;)
Jag ska uppdatera Svends blogspot snart..jag behöver mycket tid, hehehe...vi har tagit mer än 2000 bilder!
Vi hade en jävligt underbar tid, bortsett från myggorna och regnet.
Vi hörs!