söndag 20 juli 2008

..regnet det bara öser ner

..och jag blir våt om både skor och strumpor..

Ja det var nog inte riktigt sant det där om skor och strumpor. Men regnet det öser ner. Jag som hade tänkt att jag skulle kunna tvätta undan all smutstvätt sen semestern. Men där gick jag bet. Jag får nog vänta tills imorgon. Den försvinner nog inte av sig självä....

Har en lugn och skön dag inomhus med mina älsklingar. Den stora står just nu i köket och lagar middag, Lövbiff. Den lille ligger på mage på golvet med hela Lego lådan framför sig. Själv funderar jag på om jag efter middagen ska ta mig ann 3:e våningens golv som skulle må bra av lite DVP. Det vill säga dammsugning, våttorkning och polering. Det där sista med polering tror jag att jag skiter i men med skulle behövas. Har för övrigt inga storslagna planer för em/kvällen.

Om nu det här regnet ska fortsätta på det här sättet så får jag väl glädja er läsare med en sommrig bild..

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket regn på sista tiden. Men det skulle bli bättre i mitten av veckan som kommer.