fredag 25 juli 2008

Samma som igår..

..vad det gäller vädret.
Christian har målat ytterdörren eller snarare sagt dörrarna på morgonen. Det behövdes mer än väl. Nu är de blanka, vita och fina på både insidan och utsidan. Dörrarna har stått öppna heladagen i väntan på att de skulle torka. Resultatet blev mer än godkänt! Han är duktig min käre sambo.



Oscar har som vanlig, ja det börjar höra till vanligheterna just nu, badat i sin pool. Idag var han nog i en timme innan jag kunde plocka upp ett blött, kallt och russin aktigt barn.
Själv har jag legat större delen av dagen i solstolen.
Men upptäckte nu i kväll att baksidan är ganska vit om man jämför med framsidan. Det blir till att lägga sig på mage om man ska sola mer. Fast vem bryr sig egentligen. Om ett par månader, eller vem vet om en månad, så åker långbyxorna på och då syns det inte så mycket av den solbränna som man håller på att skaffa sig. Men det sägs visst att lite sol gör att man bygger upp imunförsvaret med lite B vitaminer inför vintern. Och jag har inte tänkt att va så sjuk som jag var förra hösten, så här ska solas........

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vilken härlig pool. Min tös fick en igår, fast inte lika stor. Men den dög ändå.