tisdag 29 juli 2008

Trevligt besök

Satt idag efter lunch och funderade på om jag skulle blogga eller ej. Kände att idag har det nog inte hänt något och kommer det nog inte hända något, förutom att jag ska packa. Vi ska åka ett par dagar till min svägerskas pappas lantställe utan för Valdermarsvik. Lät det invecklat ? Men ni förstår nog hur jag menar.
Men så fick jag något att skriva om som var trevligare en det faktum att jag ska packa kläder mm till nästan hela familjen (sambon för fixa sin packning själv). Våra föredetta grannar kom och hälsade på, Ingrid med lilla Samuel. Vilken liten go kille han har blivit. Han är enligt mig pappa upp idagen. Tog min chans att gosa lite med guldklimpen. I Oscars rum gjorde den lille killen (han är drygt 4 månader) stora ögon av förundran. Här fanns mycket att titta på, känna på och lyssna på. Oscar skramlade vid ett par tillfällen lite mycket med Duplo lådan så Samuel hoppade högt. Han blev nog lite rädd men inte ledsen som tur är. Tack för besöket och välkomna tillbaka, ta med pappa då!


Inga kommentarer: