fredag 1 augusti 2008

Skeppsgården/Olivedal

Så var jag hemma igen. Oscar och jag har varit 3 dagar i Skeppsgården som ligger 3 mil söder om Valdemarsvik. Där har min svägerskas pappa ett underbart ställe. Huset ligger ett 10 tal meter från havet, de har egen brygga och strand. Vilket paradis. Oscar har njutit i fulla drag. Han har fått vara med och paddla kanot, åka motorbåt, lägga ut nät och dra upp nät fulla med Abborrar. Vi har badat i havet som har varit/är 25 grader varmt och solat från en under bar flotte. Måste tacka min svägerskas pappa med fru för mycket trevliga dagar i solen.Oscar väntar på att det ska komma fisk i nätet.Lycka kan vara en hink full med nyfångade Abborrar

Nu väntar jobb på måndag. Men jag måste sammanfatta min semester med tre ord:
SOLIGA, ROLIGA, UPPLEVELSER.

Inga kommentarer: