måndag 11 augusti 2008

Måndag i vecka 2

Ja ha då har man redan börjat sin andra vecka efter semestern. Tiden bara rinner iväg. Slutade tidigt idag så i em. har jag fått en hel del gjort. Började med att ta med sonen till skoaffären för att inhandla ett par nya gummistövlar. Det blev även ett par inne tofflor till mig.( 5:e paret foppisar). Efter de han jag vika tvätt, hänga upp nya gardiner, (sambon har ännu inte upptäckt bytet och klockan är snart halv tio) lagat middag samt med sambons hjälp satt upp en hylla. Känner mig ganska så nöjd med dagens bedrifter.
Så till avläsningen av min stegmätare. Som ni läsare kanske har märkt har jag inte noterat några steg på två dagar. Lördagen som ni nog vet var jag på bröllop utan stegisen och igår rörde jag mig mycket sparsamt pga. lördagen. Men idag har den suttit limmad vid linningen. 10239 steg. Jag är nöjd allt över 10000 är bra.

Inga kommentarer: