onsdag 13 augusti 2008

Steghysteri?

Idag har det varit en underbar dag. Solen har i em värmt oss och faktiskt fått en att söka skugga i bland. Men man ska inte gnälla, SOL vi behöver dig för att överleva den mörka tid som närmar sig. Hörde från svärmor att sista veckan i augusti ska det bli varmt igen, jag håller en tumme eller två för det.
Ja det här med stegmätare har sina sidor. För min del har jag den som en lite påminnare om att jag ska röra på mig mer. Tar en titt med jämna mellanrum att jag håller mina steg. Om jag ligger bra till så känner jag mig ganska nöjd med dagen, men om jag inte har fått ihop så många blir det en extra sväng till kvällen. Idag har jag tagit mig precis över 10000, men det får räcka. 10453 blev dagen summa. Har bestämt att under augusti är målet att komma över 10000varje dag, men i september lägger jag på 5000 steg.

Inga kommentarer: