onsdag 6 augusti 2008

Sovmorgon

..ja tro det eller ej idag har jag sovmorgon. Men jag vet inte om man kan kalla det sovmorgon för då borde jag nog sova fortfarande. Men jag börjar inte förrens 11. Sonen väckte mig som vanligt vid 7 tiden men vad gör det, jag behöver inte stressa och kan med gott samvete gå tillbaka till sängen en stund efter frukost om jag känner för det.
Det sista jag gjorde i går innan säng dax var att olja in köksbordet. Var ner och inspekterade resultatet och det ser mycket bra ut. När jag inhandlade bordet i maj månad stod det i monterings anvisningen att man ska olja in skivan före användning. Men bättre sen än aldrig, eller?. Ska ta mig an skänken, som även den står i köket, i kväll. Även på den stod det något om in oljning som jag förträngde lika snabbt som jag läste det.
Idag blir det en "lång" arbetsdag. Jag är nog inte hemma förrens efter 18 i kväll.

Inga kommentarer: