onsdag 27 augusti 2008

Ikea.Ica och Holmgrens

Inte riktigt i den ordningen men nästan. En massa ärenden har jag och sonen klarat av i em. Vi började på Holgrensbilar där vi var och hämtade en del till bilen, som tur var gick på ny bilsgarantin. Sen bar det av till IKEA. Var inne i lördags hela familjen och då provade jag och sambon ut nya sängbottnar som jag idag betalade. De kommer nästa vecka och det ska bli skönt med nya sängar. Sonen fick när jag var inne på IKEA, leka en stund på Småland (leklandet på IKEA). Har jag jätte nöjd. Det är nämligen så att när vi var inne i lördags så villa han leka där men då var det fullt. Han fick världens sammanbrott och tycket att hela världen var emot honom.


Köpte en mycket fin lampa på Ikea. Eller snarare två...
En stor och en lite med namnet KNUBBIG.
Passade jätte bra på min skänk i vardagsrummet.







Efter Ikea bar det av till Ica och veckans mat inköp av det större slaget.

Efter em "springande" i affärer så slutade stegmätaren på över 12000 steg. Ta en titt i tabellen till vänster.

Inga kommentarer: