måndag 25 augusti 2008

Grattis Emma

Idag fyller min kära svägerska Emma år. Och vad hon fyller talar vi inte om men det är över 21 i alla fall. Vi har i em varit och ätit mycket god smörgåstårta samt glass med, maränger, björnbär, banan mm. Tusen tack! Men som vanligt hamnade inte födelsedagsbarnet och dess gäster på några kort. Utan Oscar och den lilla kattungen. Tre kattungar har blivit en, de andra har fått nya hem, även denna behöver ett nytt!! Visst är han söt!


Men hur som haver tack trevligt sällskap ( kul att träffa den pappa med fru igen) och god mat.
Imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förrens 9. Gott med lite lugn och ro på morgonen. Oscar frågade i dag varför han måste gå upp så tidigt ( han började kl 7:15 idag på dagis). "Jag tycker inte om att gå upp så tidigt".
Grattis Emma!

1 kommentar:

http://dogblseogalalala.blogspot.com sa...

Jag tycker inte heller om att gå upp tidigt, så jag förstår Oscar mycket väl.
Fy, katten så söt katten är & mycket lik min försvunna "Sune", men jag skall försöka behärska mig.
Vi ses snart.
Lala