torsdag 4 september 2008

Redan helg..

Fast det bara är torsdag så har jag idag tagit helg. Min lediga freda som infaller var 6:e vecka är här nu. Det är lika skönt varje gång den kommer. Så i em har jag gjort allt som jag hade tänkt att jag skulle göra som imorgon. Tvätta några maskiner tvätt och vika och lägga in i garderoberna. För imorgon när jag är ledig ska jag inte ägna mig att sådant.
Har suttit en stund framför datorn och grejat med en massa kort. Skönt att jobba undan och få för mycket liggande. Skrev ut förra helgens kort. Det blev ett par stycken på killarna. Nu är de insatta i pärmen.
Oscar ta ett välbehövligt bad och jag ska snart titta på dagens IDOL. Lika kul var enda gång att se vilka blåbär som äntrar scenen. Kan inte fatt hur en del kan med och skämma ut sig så inför nästan hela Sveriges befolkning. För tror man att man kan bli IDOL 2008 genom att ta på sig en Indisk folkdräkt och "sjunga" en "Britney Spears" låt så tror man nog fel. Men kul och ibland nästan lite pinsamt är det att titta.

Inga kommentarer: