måndag 1 september 2008

Lugnet efter stormen


..och då menar jag inte Gustav, ni vet den där snurrande saken som härjar utanför USA. Utan den mer lokala storm som har dragit fram under helgen här på Rådmansgränd. Det känns så här i efter hand som om man varit mitt i orkanens öga och just kastats tillbaka till marken. Hela familjen är nog lite omtöcknade, alla på sitt vis. Sambon är öm i hela kroppen efter allt samfäldighets arbete, ni vet vad jag snackar om om ni läst de senaste dagarna, jag är trött huvudet efter två mycket goa men bitvis mycket energiska killar och Oscar är trött efter all lek.

Så för att komma ner lite i varv så här i em/kväll så fick dagens bild bli en bukett med nyplockad Kärleksört. För det är ju det livet består av till stor del Kärlek. Kärlek till sina nära och kära.

3 kommentarer:

http://dogblseogalalala.blogspot.com sa...

Du har så rätt, störst av allt är kärleken. I övrigt så är jag så glad att jag inte tillhör någon samfällighet, när det gäller boende.
Jag är inte heller speciellt utvilad efter helgen, men 1763 hundar låter inte mer än ett gäng lekande ungar.
Vi ses i morgon.
Lala

SVEND sa...

Jag och Lars läser nu vad som hände i helgen. Du vet inte hur mycket din hjälp betydde. ;)
Hoppas du mår bättre nu, det är jättesvårt med barn, ett är nog, hehe.
Kan du skicka bilder till mig? Jag vill uppdatera Svends blogspot.
Tack så mycket igen, vi hörs!

SVEND sa...

Hej!
Ursäkta, hehehe... Jag trodde inte att du inte tyckte bilden...men det är en spontan bild!
Ha det bra,
Vi hörs!