fredag 24 oktober 2008

Fredag

Så har ytterligare en arbets vecka gått till ända. Och idag är det 8 veckor kvar till jul. Men usch vad tiden går fort. Första leksakskatalogen inför jul kom nu i veckan med posten, och i Jönköping så är det redan julskyltat i vissa affärer. Det känns faktiskt som det är i tidigaste laget.
Nog om detta.
Jag har nu i em haft en timme av ren lyx, bara för mig själv. Har varit hos frissan och klippt mig. Var 7-8 vecka får jag en timme bara själv. Det finns inget härligare än att få håret tvättat och klippt. Ren lyx. Nu kanske ni tror att jag aldrig får någon tid för mig själv, men så är inte fallet. Har en underbar sambon som jag delar allt med. Han är en pärla på att fixa hemma både vad det gäller mat, tvätt och städning. (Den 27 november har vi varit tillsammans i 10 år.)Så tid för mig själv det blir det mer än bara de tillfällen då jag är hos frissan.
Nu väntar fredagsmyset framför tv:n och ett glas med något gott....

Inga kommentarer: