tisdag 21 oktober 2008

Inget pulshöjande

Nej det blev inte som jag hade tänkt mig. Jag och min kära svägerska skulle nu i em tagit en stärkande rask promenad. Men där gick vi bet. När vi tog på oss för att börja vår promenad så var visserligen himlen grå, men inte regnade det inte. Vi han bara en dryg km så öppnades himlen portar på vid gavel. Regnet fullkomligt forsade ner och vinden piskade. Vi fick snabbt ta skydd i en busskur och vänta på att det skulle lätta. Vilket det mycket riktigt gjorde efter en stund. Men sen var det bara till att lägga benen på ryggen och ta sig snabbt hem för himlen var natt svart åt både norr och söder. Hemma igen så kom nästa dunder skur. Visserligen kan det vara skönt med en promenad i regnet, men då ska man vara klädd för det och det var vi inte på långa vägar.


Hemma igen tappade jag upp ett härligt bad med en melondoftande badbomb i. Sonen njöt i fulla drag. Efter åt klagade han på ett han hade vatten i örat. Men om man säger som så så kanske det inte är så underligt, men tanke på att han var mer under än över vattnet och att han hällde vatten in i öronen. Ren blev han i alla fall.

1 kommentar:

SVEND sa...

Hej!
Tack för din kommentar!
Vi mår bra... med tiden försvinner mycket snabbt. :S
Jag söker jobb nu, hoppas de ska ringa mig snart hehehe, det ska vara intressant (och bra för min svensks utveckling) att jobba lite.
Hoppas ni mår bra också,
Vi hörs!