fredag 31 oktober 2008

Bus eller godis...


Sonen har nu i em/kväll varit ute på sin först Bus eller Godis turné. Först till farmor och farfar och sen till faster och farbror. Resultatet blev två godispåsar. Även närmaste grannen fick på hälsning av vårt lilla spöke.
Vi får se om det kommer några till oss och busar. Än så länge har det varit tre mycket läskiga tjejer här. Det var svår att se vilka de var under läskiga peruker och mycket vitt smink.
Men för mig personligen är nog denna helgen en allahelgonahelgen. Visserligen kan det vara lite mysigt med de tända pumpora.

1 kommentar:

SVEND sa...

Ja, jag har ritat och målat den där teckningen. Om du vill veta, de är min familj i Chile, från vänster till höger:
mina lillebröder Miguel och Franco (de liknar varandra på flera sätt (studerar samma sak, tycker om träna på gym, umgås med flickor, etc) sen kommer min pappa, som gillar att cykla. Sedan kommer mina älskade moster och morbror (de tog hand om mig flera månader när jag var en bebis) och deras lilla dotterdotter. Sen kommer min kusin Natalia som kommer att bli en kock snart och min kusin Fabian som fortfarande går i skolan och gillar svärd. De sista på bilden är min mamma, som tänker mycket på mig och Lars och hennes barnbarn Svend..
Gällandes snö, det kom jättelite för 2 dagar sedan…men ingen vi kan använda till pulka :(