söndag 26 oktober 2008

Söndag fortfarande..

Sitter då åter igen framför datorn. Dagen som började så abrupt har blivit förvånansvärt bra. Har varit hos min kära föräldrar idag, jag och sonen. Morfar behövde få håret klippt så det är nu fixat. Han var nöjd och det var jag också. Nästa gång jag tar fram saxen får bli till jul. Mor,det vill säga jag, mormor och son/barnbarn har också hunnit med en tur på den Knallemarknad som var i sporthallen. Oj vad mycket folk. Man kunde köpa allt mellan himmel och jord. Eller vad sägs om ett par drakulatänder eller en tröja med texten "Husets Herre". Jag köpte två fina randiga tröjor till sonen (utan text) och mormor fick tag i garn till fler raggsockar. Jag är evigt tacksam att hon stickar till mig för jag kan det inte, eller snarare har inte tålamod till det.

Inga kommentarer: