fredag 26 december 2008

Mellandags REA

Oj oj oj. Vad trött jag är i fötterna. jag och min kära svägerska Emma har idag varit i den stora staden Jönköping på REA. Åkte k10 och var hemma 18:00. Men om man säger som så, så var vi inte ensamma.
Nere i centrala stan var det visserligen mycket folk men där märkte man inte av det så. Värre var det sen på A6. Fy 17. Man gick 5 meter sen var det stopp mer eller mindre Så var det nästan hela tiden. Men gud va kul, att shoppa alltså.
Jag gjord en hel del fynd. Eller vad sägs om, köpte tre toppar/tröjor för 100 rikstaler, eller en skiddress för 500. Hade kostat 1500. Sambon fick även han en dress och även hans kostade 500, hade kostat 1200. Nu väntar vi bara på snön så vi kan prova det hela. I en skoaffär gjorde jag nästa fynd, ett var ursnygga svart stövlar för halv priset, 250 spänn.
Kort sagt det var en mycket lycka dag. Tack för sällskapet Emma:)

Inga kommentarer: